Total Pageviews

Wednesday, November 24, 2010

שלומק’ה גרסת המקור.. היזהרו מחיקויים!


"עכשיו אתם חייבים להבין משהו, כשאתה נכנס אל חור הארנב של האמת ומתחיל ליפול למטה, קשה מאוד לעצור. אמת אחת מובילה אל אמת שנייה, הלחץ שלא לזייף עובד כמו כוח משיכה שמושך אותך בכבדות למטה , שעה שהנפש ממריאה אל פסגות מופלאות. המשקולות נעלמות שעה שאמיתות ישנות מתנפצות אל מול עיניך, פסאדות של חיים מתרסקות תוך דקה, ואתה ממשיך לצלול בחור הארנב המזוין של האמת, יורד למטה למטה, ומגלה שבמקום הכי נמוך בנפש שלך , יש עוד מקום לחפור כמה קומות של חניון תת קרקעי" – מתוך כתבתו של רן שריג (7 לילות).
אז עכשיו באמת אפשר להגיד קולולולו.. פתחתי בלוג! אחרי לחצים שכל פעם שהיו מזכירים לי על פתיחת בלוג, הייתי מתכנסת בתוך עצמי ונותנת לי את האפשרות הקלה שאני הכי אוהבת בעולם וזוהי.. אפשרות הבריחה! אבל אין לאן לברוח. כיוון שפתיחת בלוג היא בין המשימות שנתבקשתי לעשות, אני עדיין חושבת שכתיבת בלוג היא משימה לא קלה ולכן, פעם אחת ולתמיד צריך להתמודד ופשוט לנסות.
ישבתי יום שישי בצהריים, כמו בכל יום שישי, לפי מיטב המסורת, וקראתי את העיתון בנחת עד שנתקלתי בכתבתו של רן שריג. פשוט לאחר שסיימתי לקרוא את הכתבה ירדתי לסוף דעתו, ובמקום מסויים הזדהתי איתו. בחרתי לפתוח בקטע הזה כי מבחינתי ה"אמת" היא הדבר שאיתו כל אדם מתמודד בכל שלב בחייו , וכל פעם שמתגלה אמת חדשה, ישנה התקדמות של עוד שלב בחיים.
אפשר להגיד שהחיים שלי עד כה (לא לזלזל.. עוד שבועיים וחצי..25!), היו מלאים בתובנות, תובנות או במילים אחרות אמיתות, שכל פעם שהגעתי לתובנה אחת או אחרת, הרגשתי כביכול שהמצאתי את הנורה, ופתאום אחרי כמה שנים טובות , סופסוף האור נדלק!
למי שיצא להכיר אותי בכל שלב בחייו (לטוב או לרע :) ), יודע שמאחורי הדמות הקטנה (תרתי משמע) מסתתרת דמות שלא נראית לסביבה כפי שהיא נראית באמת. ולמי שלא יצא להכיר, אני מזמינה אותו לקרוא את הפוסטים הבאים שלי ולהיסחף לסיפורים שהביאו אותי למה שאני היום.
אני מקדישה את הבלוג הזה לכל אותם אנשים כמוני וכמו רן שריג, שהנורה סופסוף נדלקה אצלם אחרי כמה שנים טובות, והגיעו לנחלה אותם חיפשו במשך זמן רב.
לקראת סיום בחרתי להקדיש לכם את השיר הפותח את הפוסט הראשון, שיר שאני מקווה יהווה השראה לכל אותם אנשים שמחפשים את האור בקצה המנהרה.
Cyndi Lauper- True Color
You with the sad eyes
don’t be discouraged
oh I realize
it’s hard to take courage
in a world full of people
you can lose sight of it all
and the darkness inside you
can make you fell so small
But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that’s why I love you
so don’t be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow
Show me a smile then
don’t be unhappy, can’t remember
when I last saw you laughing
if this world makes you crazy
and you’ve taken all you can bear
you call me up
because you know I’ll be there
And I’ll see your true colors
shining through
I see your true colors
and that’s why I love you
so don’t be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow
שלכם, שלומית.


No comments:

Post a Comment