Total Pageviews

Wednesday, November 24, 2010

ה"מלאך" השומר שלך


בכמה סיטואציות בחיים ניתקלתם כאשר הרגשתם שיש "מלאך" ששומר עליכם?
אני יכולה לומר קבל עם ועדה שעברתי סיטואציות מהסוג הזה לא פעם ולא פעמיים. כל פעם שאני נתקלת בסיטואציה כזו , אני מרגישה שהגעתי לדרך ללא מוצא , ותמיד לא משנה מתי ואיפה, יהיה את "המלאך" שיראה לך את האור בקצה המנהרה . אני בטוחה שלכל אחד מאיתנו יש את ה"מלאך" השומר עליו, אם מדובר באני העצמי, בחבר טוב, אהוב יקר לליבכם, הורים, אחים , משפחה ואפילו אם זה נשמע מוזר קצת זאת יכולה להיות חיית המחמד
אותו "מלאך" שעליו אני מדברת הוא אדם הגורם אושר לאחר, הוא יודע להכווין אותנו כאשר אנחנו סוטים מהדרך, והוא תמיד יהיה שם להחזיר אותנו לתלם.
ה"מלאך" יודע גם שקשה לנו, הוא עוזר להראות לנו שאסור לוותר, וצריך להרים את הראש גבוה גבוה ולהמשיך עם הקושי עד שנגיע לפסגה.
ה"מלאך" ייתן מעצמו ככל שניתן לתת, לא משנה מתי תתקשר אליו, הוא ייתן לך את העצה הכי קטנה ואתה תתפוס אותה כאילו הציל לך את החיים ברגע זה.
ה"מלאך" שלך יודע איך לאהוב באמת, ברגעים שאתה מרגיש כי כל עולמך חרב, או ברגעים שאתה מרגיש את הבדידות משתלטת עלייך , פתאום משומקום תקבל צלצול ממש לא צפוי , מאחורי השפורפרת יעמוד הבנאדם שרק ישאל לשלומך ואתה פתאום מוצא את עצמך משתפך לו על הכל בלי שתשים לב, ובסופו של דבר אחרי שאותו אדם לא הוציא מילה כל השיחה , תאמר לו תודה. והוא ישאל אותך על מה? והתשובה שתעלה בדעתך.. "תודה שאתה כאן, לא יודע מה הייתי עושה בלעדייך"
אני חייבת לציין שבשבועות האחרונים אופפת אותי תחושה שיש לי בכל מקום בו אני נמצאת "מלאך" כזה ששומר עליי. "מלאך" שיודע שברגעי מצוקה , הוא פשוט יהיה שם. אפילו אם מדובר על הלימודים, שלא משנה כמה קשה ,תמיד יהיה את ה"מלאך" שלא ייתן לך לוותר בקלות ותמיד יראה לך את חצי הכוס המלאה וידרבן אותך להצליח. או אם מדובר על עבודה, הוא תמיד יהיה שם בשבילך ויראה כי לא רק אתה תקוע ,ואז הוא יחייך אלייך ויגיד לך כי אתם נמצאים באותה סירה ואתה לא לבד. או אם זה בבית. האמא שתמיד תהיה שם כדי להקשיב ולהרים, או החבר שלא משנה מתי ואיפה תמיד יהיה לצידך ויתמוך בך ברגעים השמחים והקשים.
לכולם יש את ה"מלאך" שלו , אז מיהו שלכם?
נ.ב: אל תנסו לחפש אותו, הוא פשוט נמצא שם.
שלכם, שלומית.

No comments:

Post a Comment