Total Pageviews

Monday, December 6, 2010

החברה שלי מתחתנת!!! רגע.. מה זה אומר לגבי??

 אתמול בשעה  18:20 קיבלתי הודעה לנייד שלי. ניסיתי לפתוח אותה ולמרבה ההפתעה לא הצלחתי. הפלאפון שלי הראה את ההודעה הבאה: "הזיכרון מלא" . כל פעם שניסיתי להיכנס להודעות ההודעה הזו הופיעה לי . הדבר היחיד שהספקתי לראות מההודעה שהיא נשלחה מחברה הכי טובה שלי.

אין דבר יותר מעצבן, שאתם יודעים ממי קיבלתם את ההודעה, אתם איכשהו רואים את ההתחלה של מה שכתוב, ואתם לא מצליחים לפתוח אותה. הספקתי רק לראות את המילים הראשונות של ההודעה. המילים היו: "זהו זה רישמי.." . מה אתם הייתם חושבים אם הייתם מקבלים הודעה שמתחילה כך? אילו אסוציאציות עולות בראשכם לגבי המדובר בהודעה? אני באותו רגע שאלתי את עצמי בדיוק את השאלה "מה יכול להיות רשמי?". מה עשיתי? התחלתי למחוק הודעה אחר הודעה על מנת שאוכל לפנות מקום ,וסוף סוף אצליח איכשהו לראות על מה ההודעה מדברת.

אחרי שמחקתי כמות נכבדת של הודעות, ההודעה פתאום נפתחה ועל הצג היה רשום:
"זהו זה רשמי, קיבלתי טבעת (מהממת), אני מתחתנת! :-)"

אני חייבת לציין שבאותו רגע שראיתי את ההודעה בשלמותה נתקעו לי המילים.  התקשרתי אליה ישירות מיד אחרי שראיתי את ההודעה ושמחתי בשמחתה. אין שמח יותר ממני בשבילה. היא חיכתה לזה כל כך ובשעה טובה ומוצלחת התגשמם הדבר לו ייחלה זמן רב.

ולמה אני מספרת את כל זה?

ברגע שנודע לי שהיא מתחתנת, פתאום תקף אותי סוג של לחץ. פתאום השאלות מתחילות לרוץ אצלי בראש..מתחיל לחץ של.. הנה היא מתחתנת.. ומה איתך? לא הגיע גם זמנך לעמוד מתחת חופה וקידושין? (גילוי נאות קל- אני נמצאת תחת זוגיות במשך 4 שנים). אין אחד שלא זורק את המשפט "בקרוב אצלכם" או "מה איתך? לא הגיע הזמן?".
אני חייבת לציין שמצד אחד אני מרגישה טיפה לחוצה ומצד שני אני אומרת לעצמי שיש לי עוד זמן. ואכן יש עוד זמן. שנינו עדיין סטודנטים, שנינו מרוששים ושנינו נמצאים בשנה לא קלה כלל לכל אחד מאיתנו.

אז הנה אני כאן אומרת זאת בריש גלי:
חברה הכי טובה שלי מתחתנת. ומה זה אומר לגביי? שנחכה עד אחרי התואר!

חברה יקרה, אני יודעת שאת יודעת שהפוסט הזה מדבר עלייך. אני אוהבת אותך ואני מאחלת לך שהאושר והאהבה ישררו בינך ובין בעלך לעתיד בכל שלב ובכל גיל. אני מאחלת לכם הרבה הצלחה בחיים המשותפים. תמשיכו להיות זוג המלאכים שמלווים אותי ושומרים אליי בכל שלב בחיים.

מוקדש לכם, זוג מלאכים, בהרבה אהבה...




שלכם,
שלומק'ה.






1 comment:

  1. וואו
    איזה מרגש
    וכיף!

    ולגבייך...הגיל זה לא העיקר
    לא צריך להלחץ או למהר,
    כל אחד בזמנו ובטוח שגם אצלך.

    תהני מהחיים, מהתואר וכמובן מתחזוקת הבלוג ;)
    יש זמן ועם כל הכיף שבחתונה...
    זה גם קצת מלחיץ.

    ReplyDelete