Total Pageviews

Friday, December 17, 2010

That's a Miracle...

אתמול היה יום לגמרי מטורף עם 30 שעות ללא שינה. אתם בטח שואלים את עצמכם למה? ובטח אומרים לעצמכם איזו פריק אני.. אז אני לא אכחיש ואודה שאני לגמרי פריק. הייתה לי עבודה להגשה שלא הייתה נראית קשה על פניה, וחשבתי שאני אספיק אותה בזמן אבל נוכחתי לדעת שממש לא!
ערב שלפני הגשת העבודה אבא שלי היה אצלי והביא לי מלא הפתעות לדירה. אחרי שסידרנו הכל פיקס החלטנו לפנק את עצמנו באיזו ארוחת צהריים מאוחרת טובה ב  whitehall בהרצליה.
חזרתי הבייתה נכנסתי להתקלח והתחלתי לשבת על העבודה שחשבתי שלא תיקח לי יותר מידי זמן. ואז.. השעות עוברות להן והשעה 9:30 בבוקר. וואט דה פאק... מי היה מאמין שאני אעשה לילה לבן ועדיין אשב על העבודה. זהו.. הגשתי את העבודה וניסיתי לעבור את המשך היום , ואם חשבתם שאחרי 30 שעות ללא שינה אדם נורמלי יכול לתפקד, אז הנה התשובה- נראה לכם!!

אחרי שקמתי מהשנ"צ שוטטתי באינטרנט וגיליתי שיש לאיה כורם אתר (קצת מצטערת שגיליתי אותו מאוחר ..אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא) ממש מגניב, בו היא מנהלת מן בלוג וניתן להתעדכן דרכו על כל מה שקורה. אני אפילו לא זוכרת איך הגעתי אליו.. :-)
לפני כמה שנים הלכתי לראות הופעה שלה(אם במקרה יוצא לך לקרוא את הפוסט..) ב"מרתף" (לכל החיפאים שבינינו) ומאז התאהבתי..
הקשבתי לשני הדיסקים הקודמים והגעתי למסקנה שהיא הרבה יותר מזמרת. אני מאוד מעריכה את המוזיקה שהיא עושה, ומבחינתי היא פשוט אומנית עם קול מדהים.
יותר מזה נתקלתי בקליפ מדהים שנעשה על ידי טום סלמה שנקרא "Mircales" .
קודם כל תקשיבו לו ואני מבטיחה שאחרי שתקשיבו לו, תחשבו בדיוק כמוני....



באחד הפוסטים שלה שנקרא "למה אני אוהבת מיוזיקלס" , היא דיברה על מחזות זמר או בשמם היפה "מיוזיקלס" . היא אומרת שזה יותר מסתם הצגה או מסתם הופעה, היא דיברה בין היתר על שמייחד את המיוזלס, ואני חייבת לציין שאני מסכימה איתה בהחלט.אחרי שהייתי בכמה מחזות ב  Broadway אני מבינה בדיוק למה איה בדיוק דיברה.
מי שהיה ב"מיוזיקל" יודע שההרגשה להיות שם, היא הרגשה עילאית. אתה פשוט נשאב לאווירה של ה"מיוזיקל" שמנתקת אותך לגמרי מהמציאות , אתה נכנס למן עולם חלומי שכזה, או במילים אחרות אפשר להחשיב זאת כ"אסקיפיזם במיטבו" . לא מדובר שם בסתם שירים כמו שאתם נוהגים להקשיב ביוטיוב או ברדיו ,מדובר ב "שואו" (במלוא מובן המילה).

אז.. עד שייצא לי להיות בעוד "מיוזיקל" אני מעריכה שזה יהיה עוד הרבה זמן.. הייתי רוצה להמחיש לכם על מה אני ואיה מדברות...






הקליפ המקורי נמצא באתר של Broadway ל"מיוקל" של "מלך האריות" בברודווי בניו יורק, והקישור לקליפ המקורי שמוצג שם למי שמעוניין:  The Lion King - "Circle of Life" Montage

שתהיה לנו שבת קסומה וסופ"ש נפלא,
אוהבת שלומק'ה.




No comments:

Post a Comment