Total Pageviews

Monday, December 20, 2010

Will I ever be a singer? - וידוי מהמגירה הכי סודית...


"I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning..."

זוכרים מאיפה זה לקוח? אם לא, אני מוכנה לתת לכם רמז.. מדובר במנהיג שרצה להגשים את חזונו בדבר אומה הנקראת לנהוג בשיוויון בין- גזעי ולקץ האפליה. עכשיו יש?
מדובר במי אם לא מרתין לותר קינג- האיש והאגדה. אדם שהיה לו את הכוח לשנות, את הכריזמה לטעת בנו ערכים לאורך דורות ולהוות לרבים מאיתנו השראה. אלו היו 60 שניות על מרתין לותר קינג.

אני כותבת את הפוסט הזה בהשראתו של קינג, ואפשר לומר גם בהשראת ההרצאה בפסיכולוגיה על נושא המנהיגות (כן גם למר המבורגר מגיע קרדיט) .

אני חייבת לספר וידוי קטן. נסו לעקוב אחרי ותראו בסוף מה ייצא...
מאז שהייתי קטנה היה לי חלום להיות זמרת. תמיד היה בי את החלום שאולי ביום מן הימים אני אצא בקריירת זמרה. הכל התחיל ביסודי כשהסתכלתי להסתכל בהערצה על הלהקות הייצוגיות ואמרתי לעצמי "כמה שגם אני רוצה להיות שם". לחוות את השואו על הבמה, לשיר לקהל שמריע לך (למרות שאתה מייצג את העיר שלך). חשבתי לעצמי באותה תקופה.. למה שלא אנסה את מזלי, וזה מה שעשיתי.

בכיתה ו' ניגשתי לאודישנים של הלהקה הייצוגית. כל כך התרגשתי. מרוב התרגשות התחלתי לגמגם ואז כמובן הבוחנים הסתכלו אליי ואמרו מתוך נימוס "תודה שלומית... נחזור אלייך". כמובן 
הימים עברו להם ומאז החלום דעך. השנים רצו להם והמחשבה נותרה בלהבה נמוכה מאוד ומה שמצחיק, מסתבר שעדיין היא נמצאת בראש עד עצם היום הזה. בקשר לכוכב נולד, מי שעולה לו הרעיון בראש, מזמן ויתרתי ועברתי הלאה.

ביום הולדת האחרון שלי חגגתי עם החברים שלי בבר שבמיוחד בחרתי ערב שבו היה בו באותו זמן קריוקי. חשבתי לעצמי כמה נחמד לחגוג עם החברים הטובים וגם לשיר להם. אם אחרי 25 שנה לא עשיתי כלום בנידון ,למה לא ננצל הזדמנות זו לרגל מאורע נכסף זה ונצא במחולות. 

אם חשבתם שאני ממציאה ההוכחות לפניכם:

בחרתי בערב זה לשיר את השיר של קובי אפללו "מכתב לאחי"  והנה הסיבה:

"אל תפחד תשאף לדעת
אל תדאג עוד תקיים
מי שבידו לגעת
יש שבליבו עוד לנחם
אל תפחד ימים יבואו
ועונות שנה תחלוף
אתה תראה שעוד נגיע אל הסוף..."






"וזה הרגע
הנה באה השעה
מה תביא איתה הרוח
מה ימיס את הדממה
ויש סיבות לכל דבר
יש חלום שלא נגמר
בסוף הדרך עוד תהיה מאושר ..."




לקראת סיום, אני רוצה לומר שלא משנה מה, לפעמים חלומות מתגשמים, אפילו אם זה לא לפי התכנון שלכם אבל לפחות , בסופו של דבר את/ה מגיע לשיא ששם אתה מרגיש מאושר!

ולאלו שבינינו שחולמים.. לעולם אל תפסיקו. אין לדעת לאן העתיד ייקח אתכם כמו שאני לא ידעתי, שבסופו של דבר תהיה לי את ההזדמנות להביע את עצמי...





שלכם באהבה,

שלומק'ה.

No comments:

Post a Comment